ستاد خادمان شهدای گمنام شهرستان بوئین زهرا

ستاد خادمان شهدای گمنام شهرستان بوئین زهرا

*بسم رب الشهداء و الصدیقین*
با عنایت و لطف خداوند توفیق پیدا کردیم وبلاگی به نام شهدا و برای خدمت به شهدا راه اندازی کنیم،امیدواریم در این راه سربلند باشیم و بتوانیم رضایت خداوند را بدست بیاوریم.
و من الله توفیق


پنل اس ام اس
پنل اس ام اس رایگان
امور اقتصادی | تدبیر اقتصاد
سرگرمی | پزشکی
آفاق | بیست تولز
کد صلوات شمار برای وبلاگ

پنل اس ام اس
پنل اس ام اس رایگان
ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ

اهمیت به ولایت فقیه در سیره شهدا

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ


امت ما باید بداند از بزرگترین خطراتی که انقلاب را تهدید می کند، آفت نفوذ خطوط انحرافی در خط
اصلی انقلاب، یعنی"خط امام" است. پس امام را دنبال کنید و امام را تنها نگذارید.
شهید محسن وزوایی


امروز ما مواجه با همه قدرت ها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ریزی می کنند برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهم تکلیف هائی است که خدا دارد، یعنی حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر و لو امام عصر باشد، اهمیتش بیشتر است، برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می کند برای اسلام. همه انبیا از صدر عالم تا حالا که آمدند، برای کلمه حق و برای دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند.

یکی از موضوعات جدی در وصیت‌نامه سراسر نور شهدا «ولایت مطلقه فقیه» است که بنابر اسناد معتبر در وصیت‌نامه‌ها به طور میانگین 4 بار تکرار شده است که از جایگاه خاص این موضوع در نگاه بابصیرت‌ترین افراد زمان سخن می‌گوید.

 

شهید علی‌رضا احدی‌دانش: دانشجوی مهندسی برق دانشگاه تبریز،متولد 1337، تهران: «شهید عزادار نمى‌خواهد، شهید رهرو می‌خواهد. برادرم! شما هم با قلم و قدم و زبانتان پشتیبان انقلاب و امام عزیز باشید. پدر و مادر و همسر عزیزم! مراقبت کنید، آنان که پیرو خط سرخ امام خمینى(ره) نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند. در زنده بودنمان که نتوانستیم درشان اثرى بگذاریم، شاید در مرگمان فرجى باشد و بر وجدان بى‌انصافشان اثر گذارد.

 

شهید مجید محمدی: «ما که رفتیم. مادری پیر دارم و زنی و 3 بچه قد و نیم قد. از دار دنیا چیزی ندارم الا یک پیام. یقه‌تان را می‌گیریم اگر ولایت فقیه را تنها بگذارید.

 

شهید محمد ابراهیم همت: «پیام من فقط این است: در زمان غیبت اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید.

 


شهید حمید باکری: «یقین بدانید تنها اعمال شما که مورد رضایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت اعمالی است که تحت ولایت الهی و رسولش و امامش باشد بنابراین در هر زمان و هر موقعیت همت به اعمالی بگمارید که مورد تائید رهبری و امامت باشد.

 

شهید حاج حسین خرازی: «شخصی هستم معتقد به انقلاب اسلامی ایران و رهبری و ولایت حضرت امام خمینی روحی‌له‌الفداه، در عصر غیبت امام زمان(عج). از مردم می‌خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند.

 

شهید علی صمدیان مسئول واحد فرهنگی لشکر5نصر: «و اما شما حزب الله که تاریخ به سان شما را به جز در یک برهه از صدر اسلام سراغ ندارد، بدانید تنها ریسمان محکم، پیوند با ولایت فقیه است و سپردن تمام هستی خویش به او که راه را یافته و شما را با خود همراه کرده است. خدایا، عمرم فدای یک لحظه بودن امام. پس خود را به او بسپارید. دل به دنیا نبندید که خانه دل را خراب می‌کند. خانه دل را با ذکر خدا آباد کنید و مهیا شوید. برای یاری اسلام در جبهه‌ها که این بار دیار عاشق می‌طلبد. گوش فرا دهید به بیانات امام امت که فرموده‌اند: امروز حفظ جمهوری اسلامی از نماز واجب‌تر است و امروز حفظ جمهوری اسلامی در ادامه جنگ و کسب پیروزی اسلام و مسلمین است که دنیا بدان چشم امید بسته است

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی: «عظیم‌ترین نعمت خدا را نعمت عظیم ولایت می‌دانم و استحکام در پیوند با ولایت را ضمانت بخش  عاقبت‌بخیری می‌پندارم و لذا نه تنها با قلب و زبان بلکه در عمل کوشیده‌ام ارادتم را به ولایت به ثبوت برسانم و از خداوند متعال مسئلت دارم مرا در این مهم یاری فرماید

 

شهید علی محمودوند: «بدانید تنها راهی که می‌توانید با آن برای خود افتخار جاویدان مهیا کنید اطاعت مطلق شما از ولایت فقیه است. فراموش نکنید که بزرگترین جهاد جهاد با نفس است. با نفس مبارزه نمایید و از وسوسه های شیطان بگریزید و به خدا بپیوندید

 

شهید محمد کنعانی:مولاجان، عهد می‌کنم تا آنجا که در جسمم توان رزم و ستیز دارم و پاهایم توان گام نهادن سوی دشمن را دارد، و تا آنجا که نفسم به آخرین شماره‌های خود رسیده باشد و قطرات پایانی خونم بر زمین بریزد، به ندای «هل من ناصر ینصرنی» ولایت فقیه و نایب تو لبیک بگویم تا اینکه خداوند نعمت عظمای شهادت را نصیبم کند، که بالاترین مرحله تکامل انسان است و سعادت هر دو جهان در دست یافتن به این نعمت بزرگ می‌باشد.

 

شهید مجید تاجیک :این را بدانید که فقط ولایت فقیه می‌توان ایران و جهان را از گودال بزرگ منجلاب فساد و تباهی بیرون بکشد و به سوی جامعه اسلامی هدایت کند.

 

شهید محمد نظری :اوّلین وصیت به ملّت همیشه در صحنه ایران است که همان‌طوری که از اوّل پشتیبان ولایت فقیه بوده و از او حمایت می‌کردند، از این پس هم باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ نمایند.

 


شهید علی پاک جم‌پورفرد:تو را به خدا این امام دلسوز را همواره در پیش روی داشته باشید و از خطّ ولایت خارج نشوید که به راه ضلالت و گمراهی خواهید رفت.

 

شهید محمود رفیعی میاندشتی:این امت بیدار، و ای منتظران و زمینه‌سازان حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)‌، بدانید که تنها در سایة ولایت است که انسان به ارزشهای الهی و انسانی خواهد رسید و گرنه هر عملی بدون داشتن ولایت بیهوده است. همانگونه که رسول اکرم(ص) فرمودند: «‌مَن ماتَ وَ لَم یعرِف إمامَ زَمانٍهٍ ماتَ مِیتَهَ الجاهِلیه» یعنی هرکس بمیرد و امام زمانش رانشناسد مرده است به مردن زمان جاهلیت. و اینک، امام امت خمینی بت‌شکن که نایب امام‌زمان(عج) می‌باشد پرچم‌دار این ولایت هستند.


شهید محمدحسین رسولی: امت شهیدپرور ایران،‌ همان‌طور که تا به حال در صحنه حضور داشته‌اید،‌ همواره این عمل خیرتان را ادامه دهید و پشتیبان ولایت فقیه باشید که مبادا دشمن داخلی و خارجی احساس کند که شما سُست شده‌اید و بخواهد سوء استفاده بکند.

 

شهید حمیدرضا(سعید) ابوالاحراری: ضروریترین مطلب که در حال حاضر محتاج به توصیه می‌باشد، تبعیت و اطاعت از ولایت امر، فقیه عادل و عارف امام خمینی است که قلب مردة ما را به مسیر احیاء هدایت کرد و اغلال را از گردن امتی بگسلید و فرو انداخت،‌ خصوصاً در شرایط خاصی که همه در ریشه‌های گندیده نقاب از چهره برگرفته‌اند و بعد از مدتها شیطنت و عوام فریبی در مقابل ولایت مطلقه‌اش به خیال خود صف کشیده‌اند، غافل از آنکه تندباد توفندة ایمان و اخلاص امت رزمندة ما شجرة خبیثه آنها را بزودی زود و به یاری حق سرنگون خواهد ساخت.



شهید احمد بروجردی:از شما می‌خواهم که تا آخرین لحظه و نفس حامی این انقلاب و ولایت فقیه باشید و اگر کمبودی و نقطه ضعفی وجود دارد روی آن تکیه نکنید و آن را بزرگ نکنید، سعی کنید ازمرحلة حرف خارج و به مرحلة عمل وارد شوید.

 

شهید اصغر کاشانی حصاری:این را بدانید که رهبری امام تداوم رهبری رسول‌الله(ص) است. اطاعت از او اطاعت از پیغمبر خدا و اطاعت از پیغمبر خدا اطاعت از خداست. نافرمانی او نافرمانی خداست، هر که ولایت امام خمینی را به هر صورت انکار یا تخطئه کند کافر است.

 

 

شهید غلامرضا مشهدالکوبه فراهانی:همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و به قول امام عزیزمان پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا آسیبی به مملکت نرسد. پس در زمان غیبت امام زمان(عج) ولی‌امر و صاحب اختیار ما ولایت فقیه می‌باشد و تمامی اختیارات را نیز دارد ـ در امور شرعی و اجتماعی و سیاسی و دیگر اموری که مربوط به مسلمین می‌باشد. پس باید کوشا باشیم و دقیقاً پیرو خط امام و رهبری، که همان راه خدا و رسول خدا و ائمه معصومین(ع) می‌باشد. و اما در حال حاضر الگویی از اسلام واقعی و رهنمودهای امام واجب‌الاجرا می‌باشد و از روحانیون هستند که می‌توانند اسلام اصیل را عرضه کنند.

 

شهید سعید رحیمی فاضل:مسئله اطاعت از مقام رهبری و پذیرفتن ولایت فقیه نباید فراموش شود، زیرا که اگر قرار باشد اطاعت از ولایت فقیه نباشد و حزب‌گرایی و فردگرایی باشد، و هر کس برای خود راهی را برود، مطمئناً و یقیناً به پیروزی نخواهیم رسید. لذا همه با هم باید دور و بر ولایت فقیه را خالی نکنیم و از امام عزیزمان با وحدت یکپارچه خود حمایت کنیم.

 

 

شهید غلامعلی دست بالا: پیام شهید غیر از این نمی تواند باشد که دست از اطاعت رهبری برندارید تا ان شاء الله به واسطه این اطاعت و شکر این نعمت، مورد عنایت و لطف پروردگار قرار گیرید و مطمئن باشید که پیروزیتان در همه مراحل در گرو همین تبعیت می باشد.

 

شهید اکبر دهشتی:

اگر می خواهید زیر سلطه امریکا نروید از ولایت فقیه تا آخرین گلوله، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پشتیبانی کامل خود را اعلام کنید.



                              .............................................................




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
خادم الشهداء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

دریافت کد